O mie si una de ... arome !




        Priveliștea feerica redata de geamul bucătăriei mele , cu imaginile putin distorsionate de aburii Cafetierei Arzum , ma determina sa alunec într-un vis adânc , plin de " miresme " și " arome " ale Orientului Mijlociu  ...
        Incursiunea în timp începe lin , iar " căldura " călătoriei  mele ma copleșește în totalitate ... 
        Încercarea mea de a ma trezi este în " van " , " marea " de nisip care ma înconjoară este de nedescris ... auriul de peste tot parca îmi reflecta toate razele soarelui în ochii mei ... întind o mana , iar rafalele de vânt mi-o acoperă cu " firicelele cristaline" de nisip ... 
        Sunt Prințesa desertului , totul se așterne la picioarele mele , puterea care ma înconjoară este scutul meu împotriva oricărei intemperii ...                   
        Deplasarea mea începe în " tromba " ... Ajung în fata unor porți mari și poleite , încerc sa bat " firav " , dar ele se deschid înainte ca eu sa le ating ... Magazinul Online de Cafetiere  apare ... încerc sa ma uit peste tot ( în fata mea este un ecran imens cu Oferte de Cafetiere ) , accesez tot ce vad , nici sa ma decid asupra uneia nu reușesc , toate îmi transmit ca savoarea cafelei făcută de ele o sa îmi șoptească tradiția unei națiuni întregi într-o singura ceașcă ...
        Realitatea trebuie sa o înfrunt , deoarece brusc acest vis " presărat " cu " mirodeniile " orientale se sfârșește odata cu terminarea cafelei ... imaginile trăite sunt spulberate în momentul când " sorb " ultima picătură ... însă după ce îmi trăiesc " remușcările " (  am terminat cafeaua ) încep sa zâmbesc iar , deoarece și maine este o noua zi în care am sa retrăiesc povesti de neuitat ...
        Aceste trăiri intense îmi sunt redate în fiecare dimineață când ma delectez la o cafea ...

        Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 


 













xoxo Jolly 










Comentarii